دختر 12 ساله، در دام پسر دانشجو
اخبارروز-ایران و جهان
خبرهای گوناگون اجتماعی-فرهنگی و...

دختر ياد شده نيز غافل از اين که چه عاقبت خطرناکي در انتظار اوست همه ماجرا را از پدر و مادرش پنهان کرد و در حالي که فريب حرف هاي پوچ و احساسي پسر شيطان صفت را خورده بود با برداشتن مقداري طلا، پول و شناسنامه اش و به اميد ازدواج با اين جوان دوباره راهي مشهد شد.

پسر ۲۳ ساله که با او در محلي قرار گذاشته بود به ديدن او رفت و با بيان اين که در حال اتمام دوران تحصيلات تکميلي است دختر نوجوان را به مخفي گاه خود که منزل يکي از بستگانش بود برد و او را در آن جا زنداني کرد. اين دختر که تازه متوجه شده بود چه بلايي به سرش آمده است تلاش کرد تا از آن  خانه جهنمي فرار کند اما تلاش هاي او بي فايده بود و پسري که خود را شيفته او نشان مي داد چهره واقعي اش را نمايان کرد. اين پسر به مدت ۳ شبانه روز دختر نوجوان را مورد آزار و اذيت قرار داد.

از سوي ديگر خانواده او که متوجه ماجراي فرار او شده بودند و با توجه به تماس هاي مشکوکي که از مشهد با دخترشان برقرار مي شد اين احتمال را دادند که ممکن است دخترشان به مشهد آمده باشد بنابراين پدر وي با مراجعه به پليس آگاهي خراسان رضوي ماجراي گم شدن دخترش را اطلاع داد و از پليس تقاضاي کمک کرد.

رد پاي دختر در مشهد

رئيس پليس آگاهي خراسان رضوي با بيان اين مطلب گفت: در پي اعلام شکايت پدر دختر ۱۲ساله تيمي از کارآگاهان شعبه جنايي آگاهي مامور پي گيري اين پرونده شدند و با توجه به اظهارات خانواده اين دختر به سرنخ هايي دست يافتند که نشان مي داد دختر ۱۲ ساله چند روز قبل وارد مشهد شده است.

سرهنگ ماشاءا... صادقي افزود: با پي گيري سرنخ ها و استفاده از شيوه هاي فني، ماموران آگاهي موفق شدند با شناسايي جوان ۲۳ ساله، محل اختفاي دختر نوجوان را نيز پيدا کنند.

وي افزود اما وقتي ماموران به محل زنداني شدن دختر که منزل يکي از بستگان متهم بود رفتند او با اطلاع از اين که پليس به دنبال اوست با رها کردن دختر نوجوان از محل فرار کرده بود.

دستگيري در نيشابور

رئيس پليس آگاهي خراسان رضوي تصريح کرد: با رها شدن دختر نوجوان که به مدت ۳ شبانه روز مورد آزار و اذيت قرار گرفته بود تلاش پليس آگاهي براي دستگيري متهم فراري پرونده آغاز شد تا آن که کارآگاهان موفق شدند او را در نيشابور رديابي و دستگير کنند.

وي گفت: متهم به آدم ربايي که ۲۴ ساعت بعد از اعلام شکايت دستگير شده بود در بازجويي هاي انجام شده به اغفال دختر ۱۲ ساله، سرقت طلا و زنداني کردن او به مدت ۳ شبانه روز و هم چنين آزار و اذيت وي اعتراف کرد.

سرهنگ صادقي با ابراز تاسف از اين حادثه بار ديگر به خانواده ها توصيه کرد: مراقب دوستي هاي خياباني فرزندانشان باشند و به آن ها چگونگي و نحوه برخورد با افراد ناشناس را آموزش دهند چرا که مجرمان از هر غفلتي براي ارتکاب جرم استفاده مي کنند.

 


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:









تاريخ : 2 آبان 1389برچسب:,
ارسال توسط رضا
آخرین مطالب