قیمت اینترنت در ایران 12 برابر کشور ترکیه‌
اخبارروز-ایران و جهان
خبرهای گوناگون اجتماعی-فرهنگی و...

ریاضیات با تاکید بر اینکه اینترنت در کشور ما بسیار گران‌تر از کشورهایی مانند ترکیه و مالزی به کاربران ارایه می‌شود، گفت: برای مثال قیمت اینترنت در ایران 12 برابر کشور ترکیه است و تخفیف هشت درصدی این اختلاف قیمت را پاسخگو نیست.

   وی با بیان اینکه مصوبه تخفیف 20 درصدی پهنای باند اینترنت قبل از آنکه از سوی شرکت ارتباطات زیرساخت اجرا شود توسط شرکت‌های اینترنتی برای مشتریان اعمال شد، ادامه داد: اما با این حال و با ارایه این تخفیف‌ها هنوز هم نرخ اینترنت در ایران بسیار بالاست.

به گفته ریاضیات، امروزه اینترنت به عنوان یک ابزار لوکس مورد استفاده قرار نمی‌گیرد بلکه تسهیل‌کننده امور اقتصادی یک کشور است پس باید قیمت آن نیز متناسب با سبد خرید خانوار باشد که در غیر این صورت بر وضعیت اقتصادی کشور تاثیر منفی خواهد داشت.

هم‌اکنون و براساس تعرفه جدید اعلام شده از سوی سازمان تنظیم مقررات، نرخ پهنای باند 64 کیلو بیت بر ثانیه مبلغ 868 هزار ریال، 128 کیلو بیت بر ثانیه یک میلیون و 736 هزار ریال، 256 کیلو بیت بر ثانیه رقم دو میلیون و 604 هزار ریال، 512 کیلو بیت بر ثانیه مبلغ چهار میلیون و 340 هزار ریال، برای 1034 کیلو بیت رقم هفت میلیون و 812 هزار ریال و برای 2048 کیلو بیت رقم 13 میلیون و888 هزار ریال است.


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:









تاريخ : 1 آبان 1389برچسب:,
ارسال توسط رضا
آخرین مطالب