لامپ جدید مجهز به پخش کننده موسیقی
اخبارروز-ایران و جهان
خبرهای گوناگون اجتماعی-فرهنگی و...

Arrow لامپ جدید مجهز به پخش کننده موسیقی

یک پرتال خریدهای آنلاین، لامپی را عرضه کرده است که یک نوع لامپ پخش کننده موسیقی و یا شاید یک پخش کننده موسیقی نورپرداز است.
به گزارش خبرگزاری مهر، یک پرتال معروف خریدهای آنلاین و تجارت الکترونیک به نام Hammacher Schlemmer به تازگی چیزی بیشتر از یک لامپ ساده را برای فروش عرضه کرده است.
به نظر می رسد این لامپ که Audio Light Bulb (لامپ صوتی) نام دارد کمی از بحران هویت رنج می برد!
این لامپ در حقیقت یک حباب "ال. ای. دی" مجهز به پخش کننده موسیقی و یا شاید یک پخش کننده موسیقی مجهز به حباب "ال. ای. دی" است.
"لامپ صوتی" یک جعبه موسیقی است که می تواند به پایه ای که سرپیچ لامپهای معمولی روی آن قرار می گیرد نصب شود و همزمان با ارائه روشنایی موسیقی مورد علاقه کاربر را مستقیما از روی سقف پخش کند.
نصب این جعبه صوتی بسیار ساده و شبیه به عوض کردن لامپ است. صدای موسیقی به روشی بی سیم از طریق یک فرستنده مجهز به ورودی صوتی دستگاههای "آی فن" و "آی پاد" به بلندگوی این دستگاه ارسال می شود.
سیگنالهای صوتی می توانند از طریق بی سیم تا فاصله حدود ۱۸ متر فرستاده شوند و با بلندگوی ۱۰ واتی که داخل لامپ قرار دارد پخش شوند.
هر آنتن فرستنده قادر است صدا را به سمت ۸ بلندگوی مختلف (۸ لامپ صوتی مختلف) ارسال کند. این فرستنده ها دارای یک کنترل کننده از راه دور هستند که با استفاده از آن می توان بلندی صدا را کنترل کرد.
براساس گزارش ۷ گجت، این لامپ صوتی به یک سیستم روشنایی "ال. ای. دی" مجهز است که نوری شبیه به نور یک لامپ التهابی ۶۰ وات را تولید می کند.
کنترل کننده از راه دور دستگاه فرستنده می تواند روشن و خاموش کردن لامپ و شدت روشنایی را کنترل کند و شدت نور را حداکثر تا ۵۰ درصد کاهش دهد.
این سیستم که از یک فرستنده و دو لامپ صوتی تشکیل شده است به قیمت حدود ۳۰۰ دلار عرضه می شود.


 


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:









تاريخ : چهار شنبه 18 اسفند 1389برچسب:,
ارسال توسط رضا
آخرین مطالب