مرد زن فروش هندی توسط پلیس بازداشت شده و رسما متهم شد.
اخبارروز-ایران و جهان
خبرهای گوناگون اجتماعی-فرهنگی و...

مرد زن فروش بازداشت شد

مرد زن فروش هندی توسط پلیس بازداشت شده و رسما متهم شد.

به گزارش ایندیا تایمز مظنون بیش از 60 زن را اغفال نموده و بعد از ازدواج آنها را فروخته است.

بر این اساس ویکی بیسوارکارما بیست و هفت ساله متهم شد که در یک دوره 5 ساله دختران مذکور را از مناطق فقیر و روستایی فریب داده و بعد از ازدواج آنها را برای فاحشگی و بردگی فروخته است.

پلیس مظنون را در منطقه دارجیلینگ که از مناطق چایکاری در بنگال غربی است بدام انداخته و بازداشت نمود. این منطقه در غرب ایالت بنگال غربی قرار داشته و اغلب مردمان ان فقیر هستند و برای امرار معاش در مزارع چای با درآمد بسیار پایین زندگی کرده و روزگار می گذرانند. پلیس مدارکی را بدست آورده که نشان می دهد ویکی زنان را به مبالغی بین هفتاد هزار تا 100 هزار روپین معادل 973 تا 1390 پون فروخته است.

پلیس با ردیابی قربانیان توانسته هویت 9 قربانی این فرد را که به بردگی جنسی مشغول بوده اند را یافته و مورد شناسایی قرار دهد. مظنون توسط پلیس به چند مورد ضرب و شتم و کلاهبرداری و قاچاق غیر قانونی زنان برای بردگی جنسی متهم شده است.

ویکی هر از چند گاه موقعیت خود را تغییر داده و هر بار با شکل و شمایلی متفاوت وارد دهکده های این منطقه می شده است و بدلیل ظاهری متناسب خانواده های قربانیان را فریب می داده است. در اغلب موارد نیز خود را سربازی معرفی می کرده که خدمتش به زودی پایان می یابد و دنبال همسر برای آینده خود است و بدین ترتیب آنها را اغفال می کرده است.

خانواده های قربانیان هم که بدلیل موقعیت بدی که دارند وبدلیل فقر به وی اعتماد کرده و دختران خود را به وی می دادند. دبندرا پراساد از افسران پلیس هند در بنگال غربی می گوید متهم با گرفتن ژستهای منحصر به فرد در پوشش سرباز ترحم خانواده ها را به خود جلی می کرده است و با پیش کشیدن ازدواج آنها را فریب می داده است.

به گفته این مقام مردم در این مناطق فقیر بوده و برای سیر کردن شکمشان دست به هر کاری می زنند و متهم با دانستن این موضوع از موقعیت انها سوء استفاده می کرده است.

پرونده وی به دادگاه ارجاع شده تا در اسرع وقت محاکمه گردد.

منبع : faru.com


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:









تاريخ : 7 آذر 1389برچسب:,
ارسال توسط رضا
آخرین مطالب