سرقت به سبك فيلم‌هاي غربي
اخبارروز-ایران و جهان
خبرهای گوناگون اجتماعی-فرهنگی و...

سه مرد جوان با استفاده از وسايلي چون بيل و كلنگ و قلم در حال تخريب و كندن ديوار يكي از مغازه‌هاي طلافروشي كه از قسمت پشت مشرف به ساختمان مخروبه‌اي است، هستند.
تهران امروز: سرقت به سبك فيلم‌هاي غربي از يك طلافروشي با دستگيري سارقان ناتمام ماند. به گزارش تهران‌امروز و به گفته سرهنگ « ايزدي» فرمانده انتظامي شهرستان كرمانشاه يكي از ماموران گشت پياده كلانتري 14 حين انجام وظيفه و گشتزني در محوطه بازار طلافروش‌هاي كرمانشاه، متوجه صداي غيرعادي و شبيه كندن ديوار مي‌شود و بلافاصله جهت بررسي موضوع به پشت بام بازار مي‌رود.

با مراجعه مامور به پشت بام و بررسي محدوده اطراف مشخص شد، سه مرد جوان با استفاده از وسايلي چون بيل و كلنگ و قلم در حال تخريب و كندن ديوار يكي از مغازه‌هاي طلافروشي كه از قسمت پشت مشرف به ساختمان مخروبه‌اي است، هستند.

متهمان به محض مشاهده مامور انتظامي اقدام به فرار كردند اما سرانجام پس از تعقيب و گريز طولاني و با تلاش مامور وظيفه‌شناس، يكي از آنها دستگير شده و به كلانتري انتقال داده شد.

در بررسي‌هاي انجام گرفته در محل مشاهده شد متهمان مقدار تقريبي يك متر از ديوار مغازه طلافروشي را كنده بودند و اگر تنها چند ضربه ديگر به ديوار وارد مي‌كردند راه نفوذ به مغازه طلا فروشي باز مي‌شد كه با هوشياري و تلاش مامور وظيفه‌شناس نقشه سارقان ناكام ماند.


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:









تاريخ : 7 آذر 1389برچسب:,
ارسال توسط رضا
آخرین مطالب