فرزين: برداشت يارانه‌ها در نخستين روز اجراي قانون امكان‌پذير است
اخبارروز-ایران و جهان
خبرهای گوناگون اجتماعی-فرهنگی و...

اين مسئول در بخش ديگري از سخنان خود از آمادگي كامل دولت براي اجراي اين قانون خبر داد و بر لزوم آگاهي و تسلط كامل مديران، فرمانداران و مسئولان مختلف بر اين قانون تاكيد كرد.

فارس: سخنگوي طرح تحول اقتصادي گفت: برداشت يارانه‌هاي واريز شده به حساب سرپرستان خانوار از نخستين روز اجراي قانون هدفمند كردن يارانه‌ها امكان‌پذير است.

محمدرضا فرزين در گردهمايي مديران، فرمانداران، بخشداران و دهياران استان يزد اظهار داشت: اجراي قانون هدفمندسازي يارانه‌ها، كاهش قابل توجه فقر در پنج دهك پايين اقتصادي جامعه را به دنبال دارد.

وي افزود: در آينده افراد زير پوشش كميته امداد، بهزيستي و اهالي مناطق محروم، مورد حمايت بيشتري قرار مي‌گيرند.

معاون وزير اقتصاد و دارايي بيان داشت: هدفمند كردن يارانه‌ها به معناي حذف يارانه‌ها نيست بلكه در اين قانون تنها روش پرداخت يارانه‌ها تغيير مي‌كند.

فرزين با اشاره به شايعاتي كه در مورد برداشت و هزينه يارانه‌ها در جامعه مطرح است، عنوان كرد: پولي كه در اجراي قانون هدفمند كردن يارانه‌ها به مردم داده مي‌شود، بيشتر از ميزاني است كه مردم هزينه مي‌كنند.

وي همچنين بيان داشت: امكان برداشت يارانه‌هاي واريز شده به صورت كامل و از همان روز اول اجراي قانون هدفمند كردن يارانه‌ها وجود دارد.

اين مسئول در بخش ديگري از سخنان خود از آمادگي كامل دولت براي اجراي اين قانون خبر داد و بر لزوم آگاهي و تسلط كامل مديران، فرمانداران و مسئولان مختلف بر اين قانون تاكيد كرد.

سخنگوي طرح تحول اقتصادي كشور، تغيير رفتار توليدكننده در راستاي تغيير تكنولوژي و جبران افزايش قيمت تمام شده را دو منطق بسته‌هاي حمايت از توليد دانست.

فرزين همچنين مهم‌ترين هدف هدفمند كردن يارانه‌ها را بسط و گسترش عدالت در جامعه اعلام كرد.

معاون وزير اقتصاد و دارايي در ادامه بر ضرورت تقويت نظام كنترل بازار در راستاي تنظيم بازار تاكيد كرد.


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:









تاريخ : 4 آذر 1389برچسب:,
ارسال توسط رضا
آخرین مطالب