التماس‌هاي زن جوان را در بيابان كسي نشنيد
اخبارروز-ایران و جهان
خبرهای گوناگون اجتماعی-فرهنگی و...

پس از طي مسافتي كوتاه به يكباره سرنشين خودرو با قرار دادن تيغه چاقو زير گلويم، سرم را زير صندلي برد و گفت، ما دستور ربودن تو را داريم، اگر فرياد بزني،‌ بدون لحظه‌اي ترديد تو را خواهيم كشت.
جام‌جم: در يك حادثه تكان‌دهنده 2 مرد شرور پس از ربودن زن جوان و قرار دادن تيغه چاقو زير گلويش، وي را مورد آزار و اذيت قرار داده و در بيابان‌هاي اطراف تهران رها كردند.

پس از شكايت زن جوان در شعبه 8 بازپرسي دادسراي جنايي تهران و دستور ويژه قضايي، يك تيم از كارآگاهان پليس آگاهي با سرنخ‌هايي كه درباره 2 شرور متجاوز به دست آوردند، آنها را دستگير كردند.

در بازرسي از تلفن همراه اين 2 شرور نيز تصاوير اقدام تبهكارانه آنها و التماس‌هاي زن جوان به دست آمد.

شروع يك ماجرا

زن جوان كه آثار كبودي روي صورت و دست‌هايش مشهود بود، وقتي وارد اتاق قاضي جنايي شد، براحتي مي‌شد نشانه‌هاي دلهره و اضطراب را در چهره‌اش ديد. هراس از مشاهده يك آشنا به اين ترس بيشتر دامن مي‌زد.

وقتي روي صندلي مقابل قاضي نشست، با اولين پرسش به يكباره بغضش تركيد و دنيا بر سرش هوار شد، قاضي زن جوان را دعوت به آرامش كرد اما ضجه‌هاي زن خبر از اتفاقي شوم مي‌داد.

وقتي كمي آرام شد، با همان بغضي كه آزارش مي‌داد به بازپرس قندي‌زاده گفت: نمي‌دانم از كجا شروع كنم اما با بلايي كه بر سرم آمده است، قصد خودكشي دارم.

او ادامه داد: غروب قصد رفتن به خانه‌ام را داشتم كه يك خودروي پژو با 2 سرنشين كه تصور مي‌كردم مسافركش است، توقف كرد و من سوار شدم.

زن شاكي افزود: پس از طي مسافتي كوتاه به يكباره سرنشين خودرو با قرار دادن تيغه چاقو زير گلويم، سرم را زير صندلي برد و گفت، ما دستور ربودن تو را داريم، اگر فرياد بزني،‌ بدون لحظه‌اي ترديد تو را خواهيم كشت.

رهايي در بيابان

زن جوان با بغضي كه گلويش را گرفته بود، ادامه داد: در آن لحظات به مرگ فكر مي‌كردم و هزاران پرسش بي‌پاسخ در ذهنم خطور مي‌كرد كه چه كسي دستور ربودن مرا به 2 مرد شرور داده است.

وي گفت: ساعتي بعد و در تاريكي خود را در بيابان ديدم، ترس و وحشت تمام وجودم را فرا گرفته بود، با هر التماسي كه مي‌كردم، آنها قهقهه سر مي‌دادند.

آنها با ضرب و شتم مرا مورد آزار و اذيت قرار داده و از رفتار شيطاني خود فيلم گرفتند و تهديد كردند اگر شكايتي عليه آنها مطرح كنم، بار ديگر به سراغم خواهند آمد و فيلم‌هاي تهيه شده از آزار و اذيت‌هايشان را پخش خواهند كرد.زن جوان اضافه كرد: آنها در تاريكي شب مرا در بيابان رها كرده و متواري شدند و من فقط توانستم 2 شماره پلاك خودروي آنها را به خاطر بسپارم و سپس با رساندن خود به جاده متوجه شدم در بيابان‌هاي لواسان رها شده‌ام.

دستور ويژه

پس از اين شكايت تكان‌دهنده بازپرس قندي‌زاده دستور پيگيري ويژه را صادر كرد و با ارجاع پرونده به پليس آگاهي به دليل حساسيت موضوع يك تيم ويژه از ماموران تحقيق در اين زمينه را آغاز كرده و با بررسي شماره پلاك صدها دستگاه خودروي پژو، سرانجام موفق به شناسايي خودروي متهمان شدند. با به دست آمدن اطلاعات مربوط به مالك اين خودرو، وي در شرق تهران شناسايي و دستگير شد.

با دستگيري اولين متهم، وي ابتدا منكر جرم شد. بادعوت از زن شاكي، وي با مشاهده متهم بشدت دچار ترس و وحشت شد و او را شناسايي كرد ، اما متهم همچنان جرم خود را انكار مي‌كرد.

با انتقال متهم به شعبه 8 بازپرسي دادسراي جنايي وي مقابل قاضي پرونده اعتراف كرد كه با همدستي يكي از دوستانش زن جوان را در حاشيه خيابان ربوده و با تهديد چاقو و ضرب و شتم او را در بيابان‌هاي لواسان مورد آزار و اذيت قرار داده است.

در پي اين اعترافات ماموران در مرحله بعدي همدست متهم را نيز دستگير و در بازرسي از تلفن همراه وي تصاوير غيراخلاقي از صحنه جرم را نيز كشف و ضبط كردند.

با اعتراف متهم دوم به ارتكاب جرم سياه خود، بازپرس شعبه 8 دادسراي جنايي تهران با صدور قرار قانوني آنها را براي ادامه تحقيقات در اختيار پليس آگاهي قرار داد تا در خصوص ديگر جرايم ارتكابي از سوي 2 شرور متجاوز و تحقيقات تكميلي انجام شود.


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:









تاريخ : 24 آبان 1389برچسب:,
ارسال توسط رضا
آخرین مطالب