دستگيري پيك‌موتوري متجاوز به دختران جوان
اخبارروز-ایران و جهان
خبرهای گوناگون اجتماعی-فرهنگی و...

پس از آن شب بود که مزاحمت‌هاي اين موتورسوار آغاز شد و دائما با تلفن همراهم تماس مي‌گرفت و تهديد مي‌کرد که در صورت فاش شدن موضوع آزار و اذيت، عکس‌هايم را منتشر خواهد کرد.
پيك موتوري كه با سوار كردن دختران نوجوان آنان را مورد آزار و اذيت قرار مي‌داد، دستگير شد.

به گزارش ايسنا،23 خرداد ماه سالجاري، با مراجعه دختر 20 ساله‌ايي به دادسراي ناحيه 27 تهران، پرونده‌ايي با موضوع آزار و اذيت پيش‌روي «خاكي» داديار شعبه سوم بازشد.

با تشکيل پرونده مقدماتي، پرونده براي رسيدگي تخصصي در اختيار کارآگاهان پليس آگاهي تهران بزرگ قرار گرفت.

شاکي پرونده به کارآگاهان گفت كه در ساعت 22:30 در خيابان ولي‌عصر، براي رفتن به منزل اقدام به کرايه يک دستگاه موتورسيکلت کردم و از او خواستم تا مرا به ميدان منيريه برساند، اما راننده موتور به من گفت كه بايد يک بسته را در ميدان انقلاب تحويل بدهم و اگر اجازه بدهيد تا اين بسته را تحويل دهم، هزينه کرايه مسير را به نصف قيمت حساب خواهم کرد؛ من نيز پيشنهاداش را قبول کردم و پس از سوار شدن بر موتورسيکلت ناگهان راكب با سرعت بسيار زيادي به سمت غرب تهران تغيير مسير داد و زماني که خواستم تا به او اعتراض کنم با چاقويي که به همراه خود داشت، مرا تهديد کرد.

بنابراظهارات شاكيه، موتورسواربا صداي بلندي عنوان كرده بود كه شيشه مصرف مي‌کنم و پس از مصرف شيشه نيز متوجه هيچ چيزي نمي شوم؛ تو را با چاقو خواهم کشت.

به گزارش ايسنا،شاكيه در ادامه عنوان كرد كه هنگامي كه به محله طرشت رسيدند متوجه شد كه موتورسوار قصد آزار و اذيت وي را دارد، و اين دخترجوان اقدام به فرار مي‌كند كه در باغي پنهان شده و پس از اطمينان از رفتن راكب موتورسيكلت به خانه برمي‌گردد.

کارآگاهان در تحقيقات خود، با استفاده از مشخصاتي که دختر جوان در اختيار آنها قرار داده بود چهره‌اي فرضي از متهم تهيه كردند كه در تطبيق چهره متهم تحت تعقيب با چهره مجرمان سابقه‌دار، چهره يکي از مجرمان سابقه‌دار پليس به نام مهدي مورد شناسايي قرار گرفت.

دستگيري متهم در دستور کار، کارآگاهان قرار گرفت و کارآگاهان در بررسي‌هاي دريافتند، «مهدي» از محل سکونت خود متواري شده و شبها را در داخل اماکن عمومي سطح شهر سپري مي‌کند.

در حالي که تحقيقات كارآگاهان براي دستگيري متهم متواري ادامه داشت، نوجواني 16 ساله به پليس آگاهي مراجعه و پرونده‌اي مشابه؛ درمورد آزار و اذيت توسط يک راننده موتورسوار را پيش روي كارآگاهان بازكرد.

اين دخترنوجوان به کارآگاهان گفت كه حدود يک ماه پيش، اقدام به کرايه پيک موتوري به مقصد سينما آزادي کرده اما به دليل آن كه دوستانش در محل قرار نيامده بودند، جوان موتورسوار با طرح اين پيشنهاد که حاضر است مرا به نصف قيمت به منزل برساند به شرط آن که ابتدا بسته‌اي را به آدرسي در شهرک قدس برساند، مرا راضي کرد تا سوار موتور شوم.

بنابراظهارات اين دختر 16 ساله، در محل خلوتي، جوان موتورسوار با چاقويي، شاكيه را تهديد و مورد آزار و اذيت قرار داده و از اين صحنه نيز عکس تهيه کرد و پس از آن نيز با گرفتن شماره تلفن همراه اين دختر نوجوان تهديد کرد که در صورت هرگونه شکايت و مراجعه به پليس عکس‌ها را منتشر خواهد کرد.

نوجوان 16 ساله در ادامه اظهارات خود به کارآگاهان گفت: پس از آن شب بود که مزاحمت‌هاي اين موتورسوار آغاز شد و دائما با تلفن همراهم تماس مي‌گرفت و تهديد مي‌کرد که در صورت فاش شدن موضوع آزار و اذيت، عکس‌هايم را منتشر خواهد کرد.

با توجه به شباهت اظهارات اين نوجوان 16 ساله با اولين شاکي پرونده، چهره «مهدي» در مقابل او قرار گرفت و بلافاصله متهم توسط اين نوجوان مورد شناسايي قرار گرفت.

 تحقيقات کارآگاهان براي شناسايي محل اختفاي «مهدي» ادامه داشت تا اينكه سرنخ‌هايي درمورد خروج متهم از تهران و پنهان شدن وي در يکي از شهرهاي کوچک استانهاي شمال غرب کشور به عنوان نگهبانگ در کارخانه‌اي بدست آمد.

با كسب اين اطلاعات، تيمي از کارآگاهان به اين شهر اعزام اما در بررسي‌هاي خود متوجه شدند «مهدي» قصد خروج از کشور را داشته و با اين هدف به تهران بازگشته است.

در ادامه اقدامات پليسي کارآگاهان و با داديار پرونده، متهم ممنوع الخروج اعلام شد، سرانجام در آبان ماه سالجاري متهم متواري در ميدان آرژانتين دستگيرشد.

با آغاز تحقيقات، در حالي که متهم در ابتدا تلاش داشت منکر هر گونه آزار و اذيت نوجوانان شود اما سرانجام در دام تناقض‌گويي‌هاي خود گرفتار شد و به ناچار لب به اعتراف گشود و به ارتکاب جرايم خود اعتراف کرد.

سرهنگ عباسعلي محمديان رييس پليس آگاهي تهران بزرگ، با اعلام اين پرونده گفت: هرگونه شکايت از سوي شهروندان درباره رسيدگي به شکايات آنها در جرايمي با موضوعات آزار و اذيت از سوي پليس کاملا محرمانه تلقي شده و هويت شکات محفوظ باقي خواهد ماند.

وي از شکات دعوت كرد تا تحقيقات کارآگاهان در مراحل مقدماتي قرار دارد و متهم به چندين فقره آزار و اذيت به اين شيوه اعتراف كرده تا براي طرح شکايت و شناسايي متهم به اداره شانزدهم پليس آگاهي تهران بزرگ مراجعه كنند


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:









تاريخ : 24 آبان 1389برچسب:,
ارسال توسط رضا
آخرین مطالب