ارزان ترین تلفن همراه + عکس
اخبارروز-ایران و جهان
خبرهای گوناگون اجتماعی-فرهنگی و...

زمانی که اولین تلفنهای همراه در سال 1980 در ابعاد یک آجر وارد بازار شدند تنها مدیران قادر بودند با پرداخت هزاران پوند آن را خریداری کنند و با خرید چنین دستگاهی وزن موقعیت اجتماعی خود را سنگین تر کنند.

ارزانترین تلفن همراهی که تاکنون عرضه شده است به قیمت تنها 99 پنس برابر با قیمت یک قرص نان در انگلیس به فروش رفت.

به گزارش خبرگزاری مهر، زمانی که اولین تلفنهای همراه در سال 1980 در ابعاد یک آجر وارد بازار شدند تنها مدیران قادر بودند با پرداخت هزاران پوند آن را خریداری کنند و با خرید چنین دستگاهی وزن موقعیت اجتماعی خود را سنگین تر کنند.

در حالی که امروز تمام مردم دنیا می توانند تلفنهای همراه اقتصادی و ارزان را خریداری کنند در روزهای اخیر تلفن همراهی در انگلیس عرضه شده است که به قیمت تنها یک قرص نان به فروش می رسد.

چارلز دانستون بنیانگذار و رئیس شرکت Carphone Warehouse اعلام کرد که این شرکت ارزانترین موبایلی را که تاکنون به فروش رفته با قیمت تنها 99 پنس (کمتر از یک پوند) در معرض فروش گذاشته است.

براساس گزارش تلگراف، وی در این خصوص توضیح داد: "این ارزانترین تلفن همراهی است که ما هرگز فروخته ایم. این تلفن همراه یک مدل از محصولات شرکت آلکاتل است که Alcatel OT-209 نام دارد."


 


هرچند قیمت دستگاه این تلفن همراه 99 پنس است اما کاربر در زمان خرید باید 10 پوند پرداخت کند. درحقیقت این تلفن همراه پیش پرداختی است و این مبلغ اضافی به خریدار امکان ارسال 300 متن را می دهد.

Alcatel OT 209 در دو رنگ نقره ای و سیاه عرضه می شود. وزن این تلفن همراه 65 گرم است. رادیو اف. ام و چند بازی ساده تنها امکانات جانبی این دستگاه است.

باتری این تلفن همراه 400 ساعت در حالت آماده به کار شارژ می ماند. مهمترین خصوصیت این موبایل داشتن دکمه های مجزا و واضح و نمایشگر درخشان است که به کاربر اجازه می دهد به راحتی متنهای اس. ام. اس را تایپ کند.

Alcatel OT 209 از امکاناتی از قبیل دوربین، کارت حافظه، پخش کننده MP3 و اتصالات بلوتوث، وای- فای و نسل سوم برخوردار نیست.


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:









تاريخ : 21 آبان 1389برچسب:,
ارسال توسط رضا
آخرین مطالب