اذيت و آزار زنان تنها ، توسط مرد مامور نما
اخبارروز-ایران و جهان
خبرهای گوناگون اجتماعی-فرهنگی و...

اذيت و آزار زنان تنها ، توسط مرد مامور نما

به گزارش تهران امروز چندی پیش زنی مضطرب با چهره ای درهم و ترسیده به پلیس آگاهی این شهر مراجعه كرده و از تجاوز یك مرد خبر داد. این زن گفت: امروز در خانه تنها بودم وداشتم ظرف و ظروف را می شستم كه یكمرتبه زنگ منزل به صدا درآمد. پشت آیفون رفتم، مردی از آن طرف خود را مامور اداره آب معرفی كرد و گفت می خواهد كاركرد كنتور را چك كند. من چادرم را سر و در را باز كردم. مرد جوان كه كوله ای اداری روی شانه و خودكار و كاغذی در دست وظاهری موجه داشت وارد خانه شد. من منتظر بودم تا او كنتور را چك و از منزل خارج شود كه یكمرتبه دیدم این مرد در را با پایش بسته و چاقویی را از جیبش خارج كرده و به سمت من حمله ور شد. تا آمدم جیغ بزنم این مرد شیطان صفت دستش را جلوی دهانم گذاشته و با تهدید چاقو به من تعدی كرد. این مرد كه دست و پای مرا بسته بود هنگام خروج از خانه به سراغ كمد من رفت و طلا و جواهرات و دوربین فیلمبرداری و موبایل من را به همراه كارت های عابربانك با خود برد. با توجه به حساسیت موضوع به سرعت پرونده ای در این رابطه تشكیل و با اطلاعات به دست آمده از چهره متهم تصویر فرضی وی ترسیم و در اختیار گشت های پلیس قرار گرفت.

دومین تعرض

ماموران پلیس در حال تلاش برای پیدا كردن این متهم بودند كه زنی دیگر این بار به پلیس 110 زنگ زده و از موردی مشابه خبر داد. ماموران با مراجعه به آدرس اعلام شده توسط این زن به خانه وی رفتند تا ماجرا را مورد پیگیری قرار دهند: در خانه تنها بودم كه زنگ خانه به صدا درآمد. مردی كه خود را مامور نیروی انتظامی معرفی می كرد و می گفت برای تحقیق درباره حادثه ای كه این حوالی اتفاق افتاده است چند سوال دارد از من خواست دم در خانه بروم. در را كه باز كردم یكمرتبه این مرد مرا به داخل منزل هل داده و با چاقویی كه بر گلویم گذاشت از من خواست سر و صدا نكنم. این مرد وحشی دست و پای مرا بسته و به من تعرض كرده و بعد از آن به سراغ وسایل خانه رفت. من كه فكر می كردم دارم كابوس می بینم و به علت بسته بودن دهانم با چسب نواری آلومینیمی،قدرت فریاد زدن هم نداشتم دیدم این مرد طلا و جواهرات و تراول چك هایی را كه برای خرید وسایل خانه در كشو گذاشته بودم را برداشته و به سرعت از خانه فرار كرد.

تلاش ویژه برای دستگیری متهم

با شنیدن حرف های تكان دهنده این زن تیم پلیسی ویژه ای مسئول دستگیری هرچه سریع تر این مرد شرور شد. ماموران كه نگران تكرار این حاثه بودند به سراغ شهروندان رفته و از آنها درباره صاحب این چهره سوال كردند. این اقدام به همراه عملیات پلیس مخفی سرانجام به شناسایی این متهم به نام علیرضا- الف 31 ساله شد.

چیزی طول نكشید كه محل سكونت این مرد در شهرک آلارد رباط کریم شناسایی شد اما مراجعه به منزل وی بی حاصل بوده و خبری از علیرضا نبود. با ردیابی دوباره ماموران متوجه شدند این جوان متجاوز در صدد تكرار جرم خود برآمده است. علیرضا كه بی خبر از همه جا قصد ورود به خانه ای دیگر را داشت ساعتی بعد با هجوم ماموران مواجه شده و با دستبند به پلیس آگاهی منتقل شد. این مرد تبهكار تاكنون به دو مورد تجاوز به عنف و سرقت از منازل اعتراف كرده است.

گفتنی است، پلیس همواره توصیه می كند شهروندان از اعتماد به افراد کلاهبردار که خود را به عنوان ماموران نظامی و انتظامی و سازمان های دولتی معرفی می کنند به شدت پرهیز کرده و از آنها کارت شناسایی، حکم ماموریت و بازرسی از منزل را درخواست کنند. از طرفی در حد امکان نیز منازل، آپارتمان های مسکونی و محل های کار خود را به چشمی های شناسایی و دوربین های مدار بسته مجهز کنند.

منبع : tehrooz.com


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:









تاريخ : 15 آبان 1389برچسب:,
ارسال توسط رضا
آخرین مطالب