جنایت هولناک مادر و دو فرزندش
اخبارروز-ایران و جهان
خبرهای گوناگون اجتماعی-فرهنگی و...

تهران امروز: دو نوجوان آمريكايي به همراه مادرخوانده شان پدر خود را به قتل رساندند.پس از آنكه پليس بدن تكه تكه شده ديويد گرين 51 ساله را در فريزر خانه‌اش پيدا كرد اين سه نفر را به جرم قتل وحشيانه او بازداشت كردند.

وندي گرين همسر اين مرد به همراه آلكسيس 17 ساله و ديويد گرين سه متهم اصلي اين پرونده محسوب مي‌شود.دو فرزند نوجوان مقتول در حال حاضر در دارالتاديب نگهداري مي‌شوند. جسد آقاي گرين روز ششم اكتبر در خانه‌اش در شمال كاليفرنيا پيدا شد. اين در حالي بود كه خانواده‌اش در اول سپتامبر گم شدن او را به پليس خبر داده بودند.

اكنون مسئولان رسيدگي به اين پرونده مي‌گويند كه اين جنايت احتمالا در اواسط ژانويه 2009 رخ داده است.

چند ماه بود كه ديويد گرين توسط خانواده و دوستانش ديده نشده بود كه شاون تورنبيل پسرخاله ديويد به اين مسئله مشكوك شد.

همسايگان خانواده گرين مي‌گويند وندي به آنها گفته بود همسرش براي كار به خارج از آمريكا سفر كرده است.

ديويد گرين زياد با كسي رفت و آمد نداشته و به همين دليل ناپديد شدنش چند ماه ديرتر به پليس گزارش شد.

آلن وايت كه براي 20 سال همسايه آقاي گرين است، مي‌گويد:«وندي و دو فرزند خوانده‌اش در ماه جولاي به قصد مسافرت خانه شان را ترك كردند اما سگ شان را با خود نبردند.بعد از يك هفته از آنجايي كه برق خانه‌شان خاموش و دماي هوا بسيار بالا رفته بود،يادداشتي نوشتم كه اگر به وضعيت سگ‌شان رسيدگي نكنند مسئله را به سازمان حمايت از حيوانات اطلاع خواهم داد. چند روز بعد وندي و ديويد به خانه بازگشتند. اما رفتار آنها آنقدر مشكوك بود كه مسئله را به اطلاع مادر آقاي گرين رساندم و آنها فرمي مبني بر مفقود شدن او پر كردند.

پليس در جست وجوهاي اوليه هيچ اثري از آقاي گرين پيدا نكرد اما در نهايت با گشتن خانه او جسد تكه تكه شده اين مرد را داخل يك فريزر پيدا كرد.برق خانه آقاي گرين رفته بود و زماني كه آنها به آنجا رسيدند با بوي نامطبوعي كه از فريرز مي‌آمد، مواجه شدند.

بازپرسان اين پرونده مي‌گويند آقاي گرين بر اثر جراحات ناشي از ضربات چاقو جانش را از دست داه است.سر و پاهاي اين مرد براي اينكه داخل فريزر جا شود قطع شده بود.

بازپرسان مي‌گويند فرزندان اين مرد قطعاتي از بدن او را هم به خورد سگ شان داده اند.پليس هنوز در حال بررسي دلايل اين جنايت است.البته اتفاقي كه در سال 2007 براي اين خانواده افتاده در رخ دادن اين قتل احتمالا تاثير داشته است.

در آن سال آقاي گرين پس از آنكه همسرش را مورد ضرب و شتم قرار داد توسط پليس بازداشت شد و انتقام جويي احتمالا دليل اصلي اين جنايت است.


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:









تاريخ : 14 آبان 1389برچسب:,
ارسال توسط رضا
آخرین مطالب