انتقام خونين پسرعمو از دخترعمو
اخبارروز-ایران و جهان
خبرهای گوناگون اجتماعی-فرهنگی و...

جام‌جم: مردي كه درپي سوءظن همسرش را كشته و جسد او را به آتش كشيده بود، در يكي از محله‌هاي شهرستان تفرش دستگير شد.

عامل حادثه پس از ارتكاب اين جنايت هولناك براي گمراه كردن پليس به مطب يك دندانپزشك رفت تا خود را بيگناه معرفي كند، ولي خون مقتول دامن او را گرفت.

رسيدگي به اين پرونده هنگامي در دستور كار كارآگاهان جنايي آگاهي شهرستان تفرش قرار گرفت كه مردي با مركز فوريت‌هاي پليسي 110 تماس گرفت و از مرگ همسرش خبر داد.ماموران درپي اين تماس به محل حادثه در يكي از محله‌هاي تفرش اعزام و با جسد سوخته زن صاحبخانه در حياط خانه مواجه شدند.ماموران ماجرا را به بازپرس كشيك ويژه قتل دادسراي تفرش اطلاع دادند و با هماهنگي قضايي جسد براي بررسي علت مرگ به پزشكي قانوني منتقل شد.

زن جوان بعد از مرگ، آتش گرفت

نظريه پزشكي قانوني نيز نشان داد زن جوان ابتدا خفه شده و سپس جسدش به آتش كشيده شده است.

با مشخص شدن اين موضوع، ماموران به تحقيق از همسايه‌ها پرداختند كه مشخص شد مقتول و شوهرش با هم اختلاف داشته و با هم مشاجره كرده‌اند.

با به دست آمدن اين اطلاعات شوهر وي به عنوان تنها مظنون پرونده بازداشت و به اداره آگاهي تفرش منتقل شد.

مرد بازداشت‌شده در بازجويي به پليس گفت: من و همسرم با هم اختلاف و مشاجره داشتيم و اين درگيري‌ها ادامه داشت. تا اين‌كه حتي 2 سال پيش همسرم خودكشي ناموفق كرد.

وي افزود: من در مرگ او نقشي نداشتم و روز حادثه در مطب دندانپزشك بودم.ماموران درپي اظهارات متناقض مظنون پرونده، به مطب دندانپزشكي مراجعه و به تحقيق از دندانپزشك پرداختند.

دندانپزشك در تحقيقات پليسي گفت: روز حادثه مظنون پرونده وارد مطبم شد و با اصرار خواست يكي از دندان‌هايش را بكشم من نيز بناچار طبق خواسته‌اش عمل كردم و او هراسان مطب را ترك كرد.ماموران با ثبت اظهارات اين مرد، به يقين رسيدند كه شوهر زن جوان عامل جنايت است. بنابر اين دوباره متهم مورد بازجويي قرار گرفت تا اين‌كه روز گذشته به كشتن همسرش و سوزاندن جسد وي اعتراف كرد.

جنايت هولناك به خاطر سوءظن

ابوالفضل ـ متهم به قتل ـ در تشريح ماجرا به پليس گفت: 17 سال پيش با همسرم كه دخترعمويم بود ازدواج كردم و ثمره اين ازدواج 3 فرزند است.

از 2 سال پيش نسبت به رفت و آمدهاي همسرم سوءظن پيدا كردم و اختلاف‌هايمان ادامه يافت و حتي همسرم يك بار اقدام به خودكشي كرد.مرد همسركش يادآور شد: اختلاف و مشاجره‌هايمان ادامه داشت تا اين‌كه تصميم به كشتن وي گرفتم. بنابراين روز حادثه وقتي فرزندانم به مدرسه رفتند، دوباره مشاجره‌مان بالا گرفت و با ميله آهني چند ضربه به سر همسرم زدم كه او بي‌هوش شد. در اين فرصت او را با روسري خفه كردم.

متهم افزود: بعد از آن مقداري مرگ موش در دهان همسرم ريختم و با پاشيدن بنزين او را آتش زدم. براي بي‌گناه جلوه دادن خودم، به مطب يك دندانپزشك رفتم و پس از بازگشت به خانه با داد و فرياد از همسايه‌ها كمك خواستم.

سرهنگ رفيعي، معاون اجتماعي فرماندهي انتظامي استان مركزي در اين باره گفت: عامل جنايت با قرار قانوني روانه بازداشتگاه پليس شد تا پس از پايان تحقيقات، مرد همسركش صحنه جنايت را بازسازي كند.


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:









تاريخ : 14 آبان 1389برچسب:,
ارسال توسط رضا
آخرین مطالب