وزير راه: در طرح هدفمندی 1 ميليون و 100 هزار ميليارد ريال در اختيار مردم قرار مي‌گيرد
اخبارروز-ایران و جهان
خبرهای گوناگون اجتماعی-فرهنگی و...

وي اظهار كرد: با اجراي اين خط آهن تحول عظيمي در استان خراسان شمالي در بخش حمل و نقل ايجاد مي‌شود.

وي گفت: در سال جاري رديف اعتباري براي اين پروژه پيش بيني شده و در سنوات آينده نيز اعتبار خوبي براي تسريع در ايجاد اين پروژه اختصاص داده مي شود.

وزير راه و ترابري در خصوص طرح هدفمندکردن يارانه‌ها گفت: با اجراي اين قانون يك ميليون و 100 هزار ميليارد ريال پول نقد در اختيار مردم قرار مي‌گيرد و اين مبلغ کمک بسيارخوبي براي اقشار آسيب پذير خواهد بود.

وي اظهار كرد: با اجراي اين طرح فاصله طبقاتي در کشور ايران به مقدار زيادي کاهش مي يابد.

بهبهاني ريسک پذيري مديران را مهم‌ترين اهرم مديريتي در کشور دانست و گفت: مديران اجرايي بايد دل شير داشته باشند و اگر غير از اين باشد نبايد مسؤوليت قبول کنند.

وي ادامه داد: امروز بيشتر پروژه هاي عمراني در بحث راه ها با اعتبار اندک شروع شده و پس از چند سال نيز با صرفه جويي در هزينه‌ها و مديريت صحيح به اتمام مي رسد.

وزير راه و ترابري آغاز عمليات اجرايي قطعه دوم چهار خطه شدن محور بجنورد جنگل گلستان را از طرح‌هاي مهم از محل سفر استاني هيات دولت دانست و اظهار كرد: در حال حاضر وزارت راه و ترابري بدون رديف اعتبار مشخص اين پروژه را شروع کرده و با پيگيري مسؤولان استاني و وزارت راه به طور قطعي اين پروژه در مدت زمان مناسبي به بهره‌برداري مي‌رسد.

وي در شهرستان مانه و سملقان علاوه بر کلنگ زني باند دوم بزرگراه آشخانه به آزادشهر و تقاطع غيرهم سطح، سطح قره سيلاب، يک ساختمان سرپوشيده ورزشي و يک کارخانه نخ ريسي در اين شهرستان افتتاح کرد.


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:









تاريخ : 13 آبان 1389برچسب:,
ارسال توسط رضا
آخرین مطالب