زن نادان، شوهرش را به دام فساد کشاند
اخبارروز-ایران و جهان
خبرهای گوناگون اجتماعی-فرهنگی و...

 

از اين که دوستانم، همسرم را مسخره مي کردند خيلي ناراحت شدم و از همان روز اول با حميد سر ناسازگاري گذاشتم. تصميم داشتم ايرادهاي او را برطرف کنم و به پيشنهاد يکي از دوستانم، نامزدم را همراه خودم به چند مجلس پارتي بردم تا آداب معاشرت ياد بگيرد.

خراسان: نامزدم پسري چشم و گوش بسته و گوشه گير بود اما با اشتباهاتي که من مرتکب شدم او در کمتر از ۶ ماه، تمام حرف هاي قشنگي که روزهاي اول مي زد را فراموش کرد و الان با ۲ دختر جوان ارتباط مخفيانه برقرار کرده است.

مهسا در مرکز مشاوره پليس افزود: چند ماه قبل پسر يکي از اقوام به خواستگاري ام آمد و من با مشورت خانواده ام به او جواب مثبت دادم.

حميد پسر سر به زير و خجالتي بود و در جشن عقدکنان مان، دوستانم با تمسخر و حالتي تحقيرآميز مي گفتند اين ساده را از کجا شکار کرده اي که وقتي داخل اتاق عقد آمد رنگش مثل قالي سرخ شده بود و دستانش مي لرزيد.

عروس جوان افزود: از اين که دوستانم، همسرم را مسخره مي کردند خيلي ناراحت شدم و از همان روز اول با حميد سر ناسازگاري گذاشتم. تصميم داشتم ايرادهاي او را برطرف کنم و به پيشنهاد يکي از دوستانم، نامزدم را همراه خودم به چند مجلس پارتي بردم تا آداب معاشرت ياد بگيرد.

حميد در جلسه اول خيلي غيرتي شده بود و از من ايراد مي گرفت که چرا با پسران غريبه خوش و بش مي کني، ولي همان شب يکي از دوستانم که دختر خوش سر و زباني است براي چند دقيقه او را به زير درختان باغ برد.

نمي دانم چه صحبتي بين آن ها رد و بدل شد که نامزدم تغيير روحيه داد و از آن به بعد خودش پيگير بود که چه زماني به ميهماني شبانه مي رويم و ... از اين بابت خيلي خوشحال بودم و به باوري غلط تصور مي کردم شوهرم باکلاس شده است ولي در کمتر از ۴ ماه فهميدم حميد با ۲ دختر که از آشنايان يکي از دوستانم هستند ارتباط پنهاني برقرار کرده است.

با توجه به حرف هايي که به گوشم مي رسيد خيلي نگران شدم و با پشيماني از حماقتي که کرده بودم تصميم گرفتم نامزدم را اصلاح کنم اما او تعهداتش را زير پا گذاشته است و حالا از شکل و شمايلم ايراد مي گيرد و مرا با دختران ديگر مقايسه مي کند.

مهسا افزود: ما سر اين حرف ها با هم اختلاف پيدا کرديم و من چون دور از چشم پدر و مادرم در مجالس پارتي شرکت کرده بودم نمي توانستم در اين باره چيزي به خانواده ام بگويم.

حميد هم خيلي راحت به دام فساد اخلاقي افتاده و از حدود ۲ هفته قبل فهميدم شوهر يکي از دوستانم، او را به شيشه آلوده کرده است.

با اطلاع از اين واقعيت تلخ، اختلافات ما اوج گرفت و چند روز است که ما با هم قهر کرده ايم ولي پدر ومادرم از اين موضوع خبر ندارند اما ديشب از کلانتري طرقبه زنگ زدند و گفتند که حميد را در يک مجلس اکس پارتي با وضعيت بسيار زننده اي دستگير کرده اند.

 


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:









تاريخ : 13 آبان 1389برچسب:,
ارسال توسط رضا
آخرین مطالب