افزایش قبض گاز به بهانه هدفمندی یارانه
اخبارروز-ایران و جهان
خبرهای گوناگون اجتماعی-فرهنگی و...

دیروز و امروز، یعنی تنها چند روز پس از گذشت اجرای قانون هدفمند سازی یارانه ها اداره گاز خیابان آفریقا شاهد مراجعه معترضین به افزایش  ۵ - ۶ برابری مبلغ گاز خود به نسبت به گذشته بود.

به گزارش خبرنگار «تابناک»، در همین خصوص یکی از مشترکین گاز که به افزایش چند برابری قبض گاز مجتمع خود معترض بود، به خبرنگار ما گفت: قیمت گاز در قبض ارسالی برای مجتمع مسکونی ما در این ماه مبلغ ۱۲ میلیون تومان درج شده که در مقایسه با مبلغ ماه گذشته میزان نزدیک به ۱۱ برابر گردیده است.

خبرنگار «تابناک»، جزئیات این موضوع را از وی جویا شد و او گفت: بر اساس پرینتی که از میزان مصرف مجتمع ما مشاهده می کنید، میزان مصرف در ماه های گذشته با این ماه تفاوت چندانی نداشته است و همگی در همین رنج ۲۶۰۰۰ تا ۳۳۸۰۰ بوده است که به همین نسبت مبالغی میان ۱۱۰۰۰۰۰ تومان تا ۳۵۰۰۰۰۰ تومان را پرداخت کرده ایم . اما این بار با مصرفی در همان میزان همیشگی با مبلغ ۱۲۷۲۴۲۳۷,۵ تومان مواجه شده ایم که پس از پیگیری، علت این افزتیش بیش از ده برابری را اجرای قانون هدفمندی یارانه ها در بخش انرژی اعلام کرده اند.

وی در ادامه اضافه کرد: نکته قابل توجه دیگر این است که ما به جز ماه گذشته در تمامی ماه های دیگر قبض های ارسالی را به موقع پرداخت کرده ایم که با این اوصاف تنها مبلغ ۱۶۳۴۱۰۰ تومان بدهی داشته ایم اما این بدهی در این ماه به مبلغ ۴۹۴۵۱۰۰ تومان تبدیل یافته است که باز هم علت آنرا قانون هدفمند کردن یارانه های ابراز داشته اند!! و از آنجا که قانون عطف به ما سبق نمی شود نمی دانم چرا در اداره گاز این اتفاق افتاده است.


گفتنی است در ماه های گذشته شاهد چنین افزایشی در قبوض آب، برق و گاز مشترکان بوده ایم که درست یا نادرست دلیل این افزایش را موضوع هدفمند کردن یارانه ها اعلام کرده اند، با این اوصاف اگر این موضوع صحت داشته باشد که در تضاد کامل با اطلاعاتی است که به مردم داده شده و اگر مسئولان سازمان های یاد شده هدفمند شدن یارانه ها بهانه ای برای کار خود کرده اند باید با واکنش سریع و قاطعانه مسئولان امر همراه شود وگرنه چنین اقداماتی خود می تواند مهمترین عامل تخریب ذهنیت مردم برای همراهی با قانون هدفمند کردن یارانه ها باشد.

«تابناک» پیشاپیش آمادگی خود را برای انعکاس پاسخ و نظر مسئولین اعلام می کند.

 


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:









تاريخ : 13 آبان 1389برچسب:,
ارسال توسط رضا
آخرین مطالب