اوباما در مقابل حملات تی پارتی
اخبارروز-ایران و جهان
خبرهای گوناگون اجتماعی-فرهنگی و...

به گزارش واحد مرکزی خبر به نقل از شبکه تلویزیونی یورونیوز، روز بیست و هشتم اوت گذشته پانصد هزار نفر در واشنگتن به دعوت مجری شبکه تلویزیونی فاکس نیوز با شرکت در تجمعی قدرت تی پارتی ، جریان جدید محافظه کار آمریکا را به نمایش گذاشتند.سارا پیلین معاون نامزد سابق انتخابات ریاست جمهوری امریکا در این همایش سخنرانی کرد.اکنون اوباما به گربه سیاه تی پارتی معروف شده است.تی پارتی دولت اوباما را هدف خود قرار داده است.

چارلی دان از فعالان تی پارتی می گوید: به نظر ما دولت خارج از کنترل و بیش از حد بزرگ شده است و هر روز نیز بزرگتر می شود.بدهی های شدید دولت نه تنها به زیان همه ما بلکه به زیان نسل آینده نیز است.ما می‌خواهیم که این وضعیت پایان یابد.تی پارتی مسئولیت وضعیت کنونی آمریکا را متوجه نمایندگان دو حزب اصلی این کشور می داند.در یکی از ایالات امریکا نامزد جوان تی پارتی در انتخابات داخلی جمهوریخواهان بر سناتور میانه رو کنونی این حزب پیروز شد. جان والاس که مامور بازنشسته پلیس است به عضویت تی پارتی ایالت نیویورک در آمده است.

این جنبش که با مواضع مسیحیان راستگرا همراه است با هر گونه مداخله دولت فدرال مخالف است و به شدت به اصلاحات اوباما در زمینه نظام سلامت امریکایی ها اعتراض دارد.


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:









تاريخ : 11 آبان 1389برچسب:,
ارسال توسط رضا
آخرین مطالب