ناجا: خريد و فروش ماهواره ممنوع
اخبارروز-ایران و جهان
خبرهای گوناگون اجتماعی-فرهنگی و...


وي افزود: اگر اقدامات جدي براي ازدواج جوانان انجام نشود خود سبب آسيب‌هاي جدي در سطح جامعه خواهد شد، خانواده‌ها بايد به اين مسأله توجه لازم را داشته باشند، براي رفع اين آسيب‌ها و پيگيري توجه به سه نهاد محله، مدرسه و مسجد ضروري است، خانواده‌ها متأثر از اين سه نهاد هستند در اين راستا با آموزش و پرورش، مسوولان امور مذهبي و مساجد و حوزه‌هاي علميه توافقنامه‌هايي بسته شده است.

معاون اجتماعي ناجا تصريح کرد: نيروي انتظامي از کلانتري عبور کرده و به دنبال ايجاد ايستگاه‌هاي محلي است، در اين زمينه ايستگاه‌هاي محلي قابل توجهي احداث شده است که به دنبال گسترش آن در تمامي استانها نيز هستيم.

کارگر اظهار کرد: رويکرد پليس بر پيشگيري اجتماعي و مشارکت مردمي است، اعتقاد ما بر اين است که هرچقدر در آموزش همگاني توفيق داشته باشيم در برنامه‌هايمان به موفقيت‌هاي بيشتري خواهيم رسيد.

معاون اجتماعي ناجا در مورد اتباع بيگانه گفت: در برنامه ساماندهي افاغنه، طبق قوانين برخورد مي‌کنيم و به دنبال اجراي مصوبات نيز هستيم، البته مسأله افاغنه و مهاجران خارجي فقط مربوط به نيروي انتظامي نيست، بلکه اين مسأله عزم جمعي وملي را مي‌طلبد.

وي گفت: در بحث مبارزه با موادمخدر نيز حمايت و عزم ملي را به جد نياز دارد، همچنين توليد امنيت عزم جمعي را نيازمند است، زيرا توليد امنيت در حيطه وظايف نيروي انتظامي نيست اما در اين مقوله و پيشبرد آن مشارکت دارد.

کارگر افزود: نيروي انتظامي در شناسايي فرق مختلف فعال و مسلط است و درمقابل فعاليت‌هاي انحرافي آنان مبارزه مي‌کند، همچنين در راستاي ارتقاي امنيت اجتماعي به ويژه در استان کرمان، به شدت قوانين اجرا مي‌شوند.

معاون اجتماعي ناجا در رابطه با موضوع حاشيه‌نشيني تصريح کرد: حاشيه‌نشيني مقصد است، بايد مبدأ و علل حاشيه‌نشيني را دنبال کرد، در شهر کرمان يکي از مهم‌ترين علتهاي حاشيه‌نشيني خشکسالي‌هاي پي در پي است که ساليان سال اتفاق افتاده است.

وي گفت: در جلسات متعددي که در وزارت کشور با وزارت مسکن و شهرسازي در رابطه با حاشيه‌نشيني داشتيم، راه‌حل‌هاي مناسبي مبني بر طرح مهاجرت معکوس، رسيدگي به روستاها به لحاظ امکانات فرهنگي، رفاهي و ... در قالب تفاهم‌نامه با وزارت مسکن ارايه شده است، البته بايد کمک کرد افراد حاشيه‌نشين مشکلاتشان برطرف شود چراکه آنها انسان‌هاي متدين و شريفي هستند و با آنها بايد همانند انسان‌هاي شهرنشين به لحاظ برخورداري از امکانات شهري رفتار شود، بيشترين آمار ورودي به جبهه و شهيد را همين قشر حاشيه‌نشين در دوران دفاع مقدس داشته‌اند.

کارگر اظهار کرد: سال گذشته نيروي انتظامي پيشرفت‌هاي زيادي را در زمينه ورود به تجهيزات مختلف داشته است، الحمدلله با توجه به محدوديت‌هاي بودجه‌اي نيروي انتظامي تجهيزات آن خوب بوده است البته نياز به تقويت بيشتري دارد.

نيروي انتظامي در طرح حجاب و عفاف به نحو احسنت خدمت کرد

95درصد اجراي قانون طرح اجراي حجاب و عفاف مربوط به ساير دستگاه‌هاست

خريد و فروش ماهواره ممنوع است

ماهواره نمونه بارز جنگ نرم است

معاون اجتماعي ناجا بيان کرد: نيروي انتظامي در رابطه با طرح حجاب و عفاف که وظيفه و مسووليت اجرايي آن در اين حوزه پنج درصد است به نحو احسنت انجام خدمت کرده، 95 درصد اجراي قانون طرح اجراي حجاب و عفاف مربوط به ساير دستگاه‌هاي مرتبط با اين مسأله است که اگر آنها در اين زمينه خود را در به قابليت نيروي انتظامي برسانند به وظيفه خود عمل کرده‌اند.

وي با تاكيد بر اينكه خريد و فروش ماهواره ممنوع است، گفت: نيروي انتظامي در صورت مشاهده به شدت برخورد خواهد کرد، چرا که ماهواره همانند مواد مخدر عمل مي‌کند.

کارگر در پايان خاطر نشان کرد: ماهواره نمونه بارز جنگ نرم است، در استان کرمان چهار هزار و 556 عدد انواع تجهيزات ماهواره جمع‌آوري شده است، اگر خانواده‌ها موادمخدر را به لحاظ آسيب‌ها محکوم کرده و جرم بدانند ماهواره هم جرم است، ماهواره‌ها شيرازه خانواده را از درون سست مي‌کنند و کانون خانواده را متزلزل خواهند کرد، همچنين در امر مبارزه با ماهواره خانواده‌ها بايد بيشترين کمک را انجام دهند.


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:









تاريخ : 25 مهر 1389برچسب:,
ارسال توسط رضا
آخرین مطالب