راهكارهايي مفيد براي حل مشكلات مادر - دختر
اخبارروز-ایران و جهان
خبرهای گوناگون اجتماعی-فرهنگی و...

راهكارهايي مفيد براي حل مشكلات مادر - دختر

رابطه ای بهتر برای مادران و دخترانشان

بزرگ کردن کودکان نشانگر بلوغ یا عدم بلوغ والدین است.

 

در این مقاله سعی می کنیم راهکارهایی برای برخی مشکلات مادر-دختر ارائه کنیم.

ما به بزرگترها کمک می کنیم گرفتاری های احساسی بین والدین و بچه هایشان و بین خواهر و برادرها را حل کنند. معمولاً می شنویم که نتیجه گیری های ما درمورد دینامیک های خانواده خیلی به زندگی افراد از فرهنگ ها و کشورهای مختلف جهان نزدیک است.

 

اگر وقتی که این مقاله را می خواهید، احساس عصبانیت شدیدی می کنید...لطف کنید و آرام باشید و درصورت لزوم کمک بخواهید.

 

دخترها زن می شوند

خیلی از خانم ها به ما می گویند که برخلاف میلیشان نمی تواند رابطه خوبی با مادرشان و دخترشان داشته باشند. مادری ممکن است بگوید که آرزوی شادی و خوشبختی دخترش را دارد اما از دیدگاه دختر، او دقیقاً عکس این خواسته عمل می کند.

 

ممکن است دخترها به خاطر انتخاب هایشان مثلاً در تحصیل، کار، دوست پسرهایشان یا ازدواجشان، مورد انتقاد قرار گیرند. و مادرها ممکن است به خاطر هر اتفاقی که درمورد تحصیل، کار، دوست پسرها و ازدواج دخترانشان می افتد، مقصر شوند.

 

تعداد خیلی کمی از والدین هستند که فرزندانشان را ترک می کنند، از آنها سوءاستفاده می کنند یا از آنها غفلت می کنند. بیشتر والدین در کودکی به خوبی از فرزندانشان مراقبت می کنند. ما به والدین کمک می کنیم روابطی شفاف و سالم با فرزندانشان داشته باشند که می تواند خانواده را دوباره متحد کند، مخصوصاً اگر خانواده برای گفتگو با هم دچار مشکل بودند.

 

مادرها ممکن است با فراهم کردن زندگی هایی ناموفق دخترانشان را به واقع بین بودن تشویق کنند درحالیکه ازرویاهای موفقیت پسرانشان حمایت می کنند. خیلی دختران در بزرگسالی تضادها و تبعیض های مادرشان را تشخیص می دهند اما با همان خواسته ها و احساسات کنترل نشده به دختران خودشان واکنش می دهند.

 

منبع : سایت سیمرغ


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:









تاريخ : 7 آبان 1389برچسب:,
ارسال توسط رضا
آخرین مطالب