بیرون کشیدن اجساد قربانیان طوفان مگی در تایوان از لای کوه
اخبارروز-ایران و جهان
خبرهای گوناگون اجتماعی-فرهنگی و...

حوادث > خارجی  - قسمتهایی از بدن قربانیان طوفان مگی در تایوان از لای کوه بیرون کشیده شد.

سی ان ان گزارش داد قطعات مختلفی از 4 جسد مجهول الهویه را که بر اثر رانش زمین جان باخته اند را یافته اند. بر این اساس اجساد برای شناسایی و انجام آزمایشات دی.ان.ای به پزشک قانونی ارسال شده است. ظاهرا 19 توریست اهل جنوب چین و یک چینی بعنوان لیدر گروه بهمراه راننده تایوانی در کوهها گم شده بودند. گزارشها حاکی از گم شدن آنها هنگام طوفان مگی در بزرگراه سوهوها بود و ماموران تلاش کردند آنها را بیابند.

قسمتی از کوه در این بزرگراه بر اثر سیل تکان خورده و باعث رانش زمین در این منطقه شده بود که امدادگران توانستند بقایای اتوبوس و اجساد را بیابند. دوشنبه شب خانواده های گم شدگان وارد تایوان شدند و منتظر خبر خوب بودند که متاسفانه با این خبر مواجه شدند.

امروز سه شنبه مقامات محلی به آنها کمک کردند تا از منطقه سانحه دیده بازدید نمایند. طوفان مگی در تایوان باعث مرگ 13 نفر و زخمی شدن بیش از 100 نفر شد. در فیلیپین طوفان باعث بی خانمان شدن 270 هزار نفر شد. طوفان مگی از دیروز وارد چین جنوبی شده و 650 هزار نفر از مردم استان فوجیان تحت تاثیر قرار گرفته اند. تخمین زده شده طوفان در این منطقه باعث خسارت 238 میلیون دلاری شده است.


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:









تاريخ : 6 آبان 1389برچسب:,
ارسال توسط رضا
آخرین مطالب