سال آینده تیبا با قیمت جدید به بازار می آید
اخبارروز-ایران و جهان
خبرهای گوناگون اجتماعی-فرهنگی و...

براساس این گزارش سه سال پیش با اعلام فراخوان سایپا برای پیش فروش تیبا که پیش از این به نام مینیاتور مشهور بود حدود 10 هزار نفر این خودرو را پیش خرید کرده بودند که امروز تعدادی از این متقاضیان خودروی خود را طی مراسمی در شهر مقدس مشهد دریافت کردند.

براساس اظهارات نعمت الله پوستین دوز تا پایان امسال سایپا به  تعهدات خود در خصوص پیش فروش این خودرو عمل خواهد کرد.

وی همچنین در جمع خبرنگاران ، از برنامه‌ریزی برای تولید 40 تا 50 هزار دستگاه تیبا (اولین خودروی کاملا ایرانی سایپا) در سال آینده خبر داد.

نعمت‌الله پوستین‌دوز اظهار داشت: با افزایش تولید تیبا، سهم این خودرو در سبد محصولات سایپا طی سالهای آینده افزایش خواهد یافت.

وی در پاسخ به سوال دیگری در خصوص میزان تحقق برنامه سایپا برای جایگزینی تیبا به جای پراید که در روز رونمایی این خودرو اعلام شد نیز تاکید کرد: پروژه ایکس100 با هدف تولید یک محصول جدید در خانواده پراید در دست اجراست.

وی ادامه داد: در مورد هرکدام از محصولات سایپا یک رنج قیمتی و سهم مشخص در بازار در نظر گرفته شده و هیچ کدام از محصولات جایگزین یکدیگر نخواهند شد.

مدیرعامل سایپا در ادامه در پاسخ به سوالی مبنی بر اینکه در سند مالکیت خودروهای تیبای تحویلی به مشتریان قیمت این محصول 11 میلیون و 700 هزار تومان ذکر شده و این رقم با قیمت اولیه اعلام شده برای تیبا متفاوت است اظهار داشت: ما از 10 هزار مشتری تیبا 9 میلیون و 900 هزار تومان دریافت کرده‌ایم و هیچ افزایش قیمتی در مورد آنها اعمال نشده است.

وی توضیح داد قیمت 11 میلیون و 700 هزار تومان که در سند مالکیت تیبا قید شده در واقع قیمت پایه این خودرو با اعمال استانداردهای روز است ولی این مبلغ از مشتریان اخذ نشده است.

وی افزود: پس از انجام تعهدات سایپا در قبال 10 هزار مشتری تیبا طی سالجاری، پیش‌فروش این خودرو با اعمال قیمت جدید انجام خواهد شد.

وی از پرداخت 30 درصد سود کارمزد به 10 هزار مشتری تیبا که خودروی خود را با تاخیر تحویل می‌گیرند خبر داد و گفت: قطعات مورد استفاده در تولید تیبا کاملا داخلی است و از قطعات چینی در تولید این خودرو استفاده نمی‌شود.


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:









تاريخ : 6 آبان 1389برچسب:,
ارسال توسط رضا
آخرین مطالب