چند ترفند کامپیوتری
اخبارروز-ایران و جهان
خبرهای گوناگون اجتماعی-فرهنگی و...

ابتدا جهت ساخت یک Shortcut برای غیرفعال سازی دیوار آتشین :
بر روی فضای خالی از دسکتاپ راست کلیک نموده و از New گزینه Shortcut را انتخاب کنید.
در پنجره باز شده دستور زیر را وارد نموده و دکمه Next را بزنید:
netsh firewall set opmode disable

سپس نامی همانند Disable Firewall یا هر عنوان دلخواه دیگری برای آن انتخاب نمایید و بر روی دکمه Next کلیک کنید تا فایل میانبر ساخته شود.
اکنون اگر بر روی فایل ساخته شده دوبار کلیک کنید ابتدا پنجره ای سیاه رنگ باز و بسته میشود، سپس تغییر اعمال میگردد.

جهت فعال نمودن دیوار آتشین نیز به همانند روش بالا یک Shortcut جدید بسازید.

در مرحله اول دستور زیر را در آن وارد کنید:

netsh firewall set opmode enable

و نام آن را Enable Firewall بگذارید.
اکنون با دوبار کلیک بر روی این فایل جدید دیوار آتشین فعال میگردد.

جهت اطمینان از این موضوع نیز میتوانید به Control Panel > Windows Firewall مراجعه کنید و ببینید گزینه فعال سازی Firewall بر روی On یا Off تنظیم شده است.

به نقل از ترفندستان
 


.:: با این ترفند آنتی ویروس ماهری بشوید !!! ::.

ترفند امنیت خیلی اوقات پیش می آید که کامپیوتر شما دچار ویروسی می شود که امکان اسکن و تشخیص آن توسط آنتی ویروس وجود ندارد و یا آنکه ویروس با تشخیص نصب بودن آنتی ویروس بر روی سیستمتان عملکرد آن را دچار اختلال می کند و مانع از این می شود که شما بتوانید از آنتی ویروس خود برای اسکن کامپیوتر استفاده کنید. در این شرایط چه باید کرد؟ آیا راهی وجود دارد که بتوان در این شرایط کامپیوتر را خودمان اسکن کنیم و مشکل به وجود آمده در آنتی ویروس را برطرف کرد؟ پاسخ تمامی این سوالات مثبت است! در این ترفند قصد داریم به معرفی روشی ابتکاری و در عین حال کاربردی بپردازیم که با استفاده از آن میتوانید کامپیوتر خود را شخصأ اسکن کنید و ویروس موجود را پاک کنید، بدون بهره گیری از هیچ نوع آنتی ویروسی!

اولین قدم برای اسکن کردن کامپیوترتان نمایش فایل های مخفی در کامپیوتر می باشد.

برای انجام این کار : ابتدا با مراجعه به My Computer بروی منوی Tools کایک کنید و از منوی حاصل بر روی عبارت Folder Options کلیک کنید. سپس برگه View را کلیک کنید و در این برگه تیک کنار عبارت های Show Hidden Files and Folders را فعال کنید و تیک کنار عبارت Hide Extensions For Known File Types را بردارید و بر روی عبارت OK کلیک نمایید.
اینک از طریق مسیر C:/Windows/system32 به پوشه System32 مراجعه کنید. پس از ورود به پوشه system32 بروی منوی View کلیک کنید و از منوی حاصل عبارت Details را انتخاب کنید.
حال در پوشه system32 بر روی جدا کننده Date Modified کلیک کنید و آنرا به سمت راست بکشید به طوری که تاریخ تمامی فایل ها یه طور کامل نمایش داده شود.
فایل های نمایش داده شده در پوشه system32 فایل های سیستمی مربوط به ویندوز می باشد که اکثرا با پسوند dll می باشد و این بخش معمولا مورد هدف ویروس ها و Spyware قرار می گیرد و خود را در بین این فایل ها مخفی می کنند.

اگر دقت کنید متوجه خواهید شد که اکثر این فایلهای قرار گرفته در این بخش دارای یک زمان مشخص می باشد و این زمانها (مثلا 8/10/2004) معرف این می باشد که مایکروسافت در این تاریج برنامه مربوط به فایل مورد نظر را به پایان رسانیده است و در واقع این زمان ها هیچ ربطی به زمان نصب ویندوز ندارد. حال اگر ویروس و یا spyware به این بخش حمله کند زمان آن با زمان فایل های سیستمی موجود در پوشه system32 مطابق ندارد و زمانی جدید تر از زمان مربوط به فایلهای سیستمی ویندوز خواهد بود و به راحتی از طریق مشاهده زمان های قرار گرفته در Date Modified قابل تشخیص می باشد. البته نکته بسیار مهم که باید توجه شود این است که نصب یک سخت افزار جدید و یا یک نرم افزار خاص می تواند فایلی را در این بخش کپی کند که زمان آن با زمان فایل های سیستم مطابق ندارد.

پس برای اینکه فایلی را در این بخش به اشتباه پاک نکنید روشی را مطرح میکنیم که این اشتباه رخ ندهد:
اگر میان فایل های واقع در پوشه system32 به فایلی برخورد کردید که تاریخ آن با تاریخ فایل های سیستمی ویندوز مطابقت ندارد بر روی این فایل کلیک راست کنید و گزینه Properties را انتخاب نمایید. سپس در پنجره Properties بر روی برگه Version کلیک کنید و در این برگه نام کمپانی و ورژن فایل مورد نظر را مطالعه کنید.
اگر اطلاعات این فایل شامل نام کمپانی و خیلی اطلاعات دیگر برایتان آشنا نبود نام فایل مورد نظر را در موتور جستجو گر گوگل تایپ کنید و اگر در نتایج جستجو به این اشاره شده بود که این فایل ویروس است حتما آن را پاک کنید ولی اگر در نتایج جستجو به آلوده بودن این فایل اشاره نشده بود این فایل به واسطه یک سخت افزار و یا نرم افزاری به وجود آمده است.

به نقل از ترفندستان

 


.:: فعال سازی قابلیت مقابله با هکرها در ویندوز XP ::.


ویندوز XP نیز برای راحتی حال کاربران خود یک سیستم مقابله با ویروس ها و هکرها را در درون خود گنجانده است. این ترفند که بیشتر به کار افراد نیمه مبتدی می آید میتواند با استفاده از این قابلیت از ویندوز شما حفاظت کند.

برای فعال سازی آن:


1- از منوی Start، به Contrl Panel بروید.
2- بر روی Network and Internet Connections کلیک کنید.
3- سپس Network Connections را انتخاب کنید.
4- حال بر روی اتصال اینترنت خود، کلیک راست کرده و از منوی باز شده Properties را انتخاب کنید.
5- از Tab, Advanced گزینه ی Internet Connection Firewall را فعال کنید.
6- بر روی OK کلیک کنید.
 


.:: ربودن تصاویر نمایش داده شده افراد در یاهو مسنجر  ::.

اگر از کاربران مسنجر محبوب یاهو مسنجر باشید حتمأ با قابلیت Display Image به هنگام ارتباط با دوستانتان آشنا هستید. توسط این قابلیت میتوانید به هنگام چت با افراد تصویر یا آواتاری را برای ID خود قرار دهید که در پنجره چت و در لیست دوستان قابل مشاهده است. اما همانطور که میدانید امکان ذخیره این تصویر بر روی هارد به طور مستقیم وجود ندارد، بلکه تنها میتوانید تصاویر افراد را مشاهده کنید. راه هایی نظیر عکس گرفتن از صفحه یا سایت های جانبی نیز وجود دارد که آنها نیز تا حدودی دردسر ساز هستند. اما هم اکنون ترفندی را به شما معرفی میکنیم که به سادگی آب خوردن و بدون استفاده از هیچ ابزار جانبی تصاویری که دوستانتان در یاهومسنجر استفاده میکنند را بر روی هارد ذخیره و مشاهده کنید. جالب اینکه در این روش کلیه تصاویری که تاکنون توسط دوستانتان در یاهو مسنجر از قدیم تا به حال مشاهده کردید نیز قابل بازیابی است.

ابتدا بایستی بدانید که شما نیاز به کار خاصی ندارید! چرا که به طور اتوماتیک هر تصویری که تاکنون در یاهو مسنجر دوستانتان قرار داده اند و شما آن را مشاهده کرده اید به طور اتوماتیک بر روی هارد ذخیره میشود و تنها بازیابی آن بر عهده شما خواهد بود.

بدین منظور:

My Computer را باز نمایید.
سپس به مسیر C:Program FilesYahoo!MessengercacheIcon مراجعه کنید (منظور از C پوشه ای است که ویندوز در آن نصب است).
هم اکنون شما فایل هایی با عناوین مختلف مشاهده میکنید.
حال ابتدا اطمینان پیدا کنید قابلیت نمایش فرمت فایلها در ویندوز شما فعال است. بدین منظور از منوی Tools وارد Folder Options شوید. سپس به تب View رفته و تیک گزینه Hide extensions for known file types را بردارید و OK کنید.
سپس در مسیری که وارد شده اید فایلی را به دلخواه انتخاب کرده و بر روی آن راست کلیک نموده و Rename را برگزینید.
در انتهای آن عبارت jpg. را وارد نمایید.
خواهید دید که فایل شما تبدیل به یک تصویر شده است.
این تصویر یکی از آواتارهایی است که قبلأ در یاهو مسنجر مشاهده کردید.
اکنون میتوانید تک تک فایلهای موجود در این پوشه را به همین ترتیب تبدیل به عکس کنید.

تنها به این نکته دقت کنید که ممکن است بعضی از تصاویری که شما مشاهده میکنید تا حدودی سوخته به نظر بیایند. این موضوع تنها به هنگام نمایش توسط نمایشگر عکس پیش فرض ویندوز اینگونه به نظر میرسد و در اصل تصویر سوخته نیست. اگر آن را توسط یک نمایشگر عکس پیشرفته تر نظیر ACD See یا Photoshop باز کنید آن را به طور واضح مشاهده خواهید کرد. و طبعأ اگر یکی از این تصاویر به ظاهر سوخته را به عنوان My Display Image خود در یاهو مسنجر انتخاب کنید آن نیز به طور صحیح قابل مشاهده است. همچنین شما به جای jpg. میتوانید از سایر فرمتهای تصویری نظیر bmp، gif و png نیز در انتهای عنوان فایل خود استفاده کنید.

به نقل از ترفندستان

 


.:: فعال کردن یک امکان جالب در نرم افزار Yahoo Messenger ::.

اگر از کاربران همیشگی مسنجر محبوب، یاهو مسنجر باشید، حتمأ به این موضوع پی بردید که نمایش PM ها گاهی چه آزاردهنده میشود؟ به ویژه وقتی مشغول کاری هستید و با ارسال PM از جانب دوستانتان پنجره PM به طور مزاحمی ظاهر میشود. به خصوص وقتی شخصی در کنار شما حضور دارد این موضوع آزاردهنده تر نیز میشود. پس علاوه بر این موضوع برای تنوع هم که شده خوب است با استفاده از این ترفند نوع نمایش پنجره PM به هنگامی که دوستانتان به شما پیام میدهند را عوض کنید. مطمئن باشید از این تغییر رویه پشیمان نخواهید شد. لازم به ذکر است این نوع نمایش در مسنجر Windows Live Messenger به طور پیش فرض فعال است.

بدین منظور:


نرم افزار Yahoo Messenger را اجرا کنید.
از منوی Messenger به Preferences بروید.
در لیست Category گزینه Messages را انتخاب کنید.
اکنون تنظیمات مربوط به این قسمت را در بخش دیگر پنجره مشاهده میکنید.
حال تیک گزینه Minimize the message window to the taskbar را از قسمت When I recive a new message بزنید.
در زیر مجموعه آن تیک گزینه Show messages at the bottom right of screen را نیز بزنید.
دکمه OK را بزنید تا تنظیمات ذخیره شود.
اکنون منتظر بمانید تا دوستی به شما PM دهد، سپس خواهید دید پیام او در پنجره کوچکی ابتدا نمایش داده میشود و خودتان میتوانید با باز کردن پنجره PM در Taskbar، پیام او را بخوانید.
دقت کنید اگر گزینه Show messages at the bottom right of screen را نزنید، این پنجره کوچک هم دیگر نمایش داده نمیشود.

به نقل از ترفندستان

 


.:: ترفند کوچک در Yahoo Mail ::.

قصد داریم تا هم اکنون 4 ترفند ریز و درشت در بخش میل یاهو به شما معرفی کنیم. 4 ترفند کاربری که میتواند در کار چک کردن ایمیل و کار با صفحه Yahoo Mail به شما کمک فراوانی کند. این ترفندهای کوچک را دست کم نگیرید!

برای استفاده از ترفندهای زیر ابتدا از mail.yahoo.com وارد صفحه Yahoo Mail شوید. سپس ترفندهای زیر را اجرا کنید:

1- آدرسهای مسدود شده

بدین وسیله قصد داریم تا آدرسهایی که نمیخواهیم از جانب آنها ایمیلی برای ما ارسال شود را مسدود کنیم. بدین منظور روی لینک Options کلیک کنید. در صفحه بعد به Block Addresses بروید. در این صفحه در قسمت Add Block ایمیل فردی را که میخواهید از جانب او ایمیلی برای شما نیاید را وارد کنید تا او بلاک شود. در حال حاضر شما تا 500 نفر را میتوانید مسدود کنید.

2- مشاهده IP افراد فرستنده ایمیل

بدین وسیله شما میتوانید IP افرادی که برایتان ایمیل ارسال کرده اند را پس از باز کردن ایمیلشان مشاهده کنید. بدین منظور پس از مراجعه به Options ، به General Preferences بروید. در قسمت Headers گزینه دوم یعنی Show all headers on incoming messages را انتخاب کنید. در پایان روی دکمه Save کلیک کنید. اکنون هر ایمیلی را که در Inbox تان باز کنید در قسمت X-Originating-IP میتوانید IP ارسال کننده را مشاهده کنید.

3- تنظیم تعداد ایمیلهای قرار گرفته شده در صفحه

با استفاده از این ترفند میتوانید تعداد ایمیلهای وارد شده در هر صفحه را تنظیم کنید که در هر صفحه Inbox جای بگیرد. اگر قصد پاک کردن کلیه ایمیل هایتان را داشته باشید این روش میتوانید کار شما را آسان تر گرداند. برای این کار پس از رفتن به صفحه Options مجدد به General Preferences بروید. حال در قسمت Messages per Page یکی از اعداد 10 ، 25 ، 50 ، 100 و 200 را انتخاب کنید. این اعداد نمایانگر تعداد ایمیلها در هر صفحه است. در پایان دکمه Save را بزنید تا اطلاعات ذخیره شود.

4- نام شما در ایمیلهای ارسالی

ممکن است دوست داشته باشید نام شما در ایمیلهایی که میفرستید یک نام خاص باشد تا نام و نام خانوادگی تان که در ابتدای ثبت نام وارد کرده اید. برای تنظیم نام تان در ایمیلهای ارسالی پس از مراجعه به Options و سپس General Preferences در قسمت From name یک نام برای خود در نظر بگیرید و با استفاده از دکمه Save تغییرات را ذخیره کنید.

به نقل از ترفندستان

 


.:: بررسی دلایل مختلف پاک شدن آفلاین ها در یاهو  ::.

یکی از مهمترین دغدغه هایی که کاربران یاهو مسنجر با آن مواجه هستند از بین رفتن آفلاین هایی است که دوستان برای آنها ارسال میکنند. به اصطلاح گاهی آفلاینهای یاهو مسنجر میپرد. این موضوع دلایل مختلفی دارد. در این ترفند قصد داریم به بررسی دلایل مختلف این پیش آمد بپردازیم و راه حل ساده مشاهده مجدد آفلاینها را به شما معرفی کنیم. اما دلایلی که باعث میشوند آفلاینهای ما پاک شوند:

پائین بودن سرعت وصل شدن به سرور یاهو

از آنجایی که بیشتر کاربران اینترنتی در ایران از سرویس اینترنتی تلفنی یا Dialup استفاده می کنند، از سرعت پائینی برخوردارند. و موقع وصل شدن به سرور یاهو مسنجر، به دلیل این که ارسال بسته های اینترنتی (Packets) به سرور یاهو بیش از حد معمول طول می کشد، لذا تصور یاهو بر این می شود که شما قطع شده اید و باید دوباره وصل شوید. در حالی که نصف عملیات Login شدن را انجام داده اید. در این حالت، به دلیل این که یک ارتباط (ولو ناموفق) با یاهو برقرار شده است، یاهو با احتساب اینکه شما به سرور وصل شده اید، آفلاین ها را برای شما ارسال می کند. و از محل نگهداری آن پاک می شود. و چون شما در برقراری تماس با یاهو ناموفق بوده اید، لذا دوباره وصل می شوید. که این عمل باعث می شود آفلاین های شما بپرد. چون طبق تصور یاهو، دیگر آفلاینی وجود ندارد که برای شما ارسال شود. البته در نسخه های 5 و به قبل یاهو مسنجر، هیچ وقت آفلاینها پاک نمی شدند و خود شما باید آنها را پاک می کردید.

بد شانسی در ارتباط اینترنت

چنانچه وقتی مسنجر شما در حال بالا آمدن باشد و به طور تصادفی اینترنت شما قطع (Disconnect) شود، متاسفانه پنجره آفلاین های شما خود به خود بسته می شود. که البته این کار نتیجه برنامه نویسی بد این قسمت یاهو مسنجر است. البته چنانچه از پشت LAN به یاهو وصل شده باشید، کمی طول می کشد تا قطع بودن شما به برنامه یاهو مسنجر ثابت شود.

زیاد بودن بیش از حد آفلاین ها

کسانی که افراد زیادی آنها را Add کرده اند و مرتبا Send To All از افراد مختلف دریافت می‌کنند، معمولا در دریافت آفلاین ها مشکل دارند. چون یاهو از یک حدی بیشتر آفلاین ها را نگهداری نمی کند و چنانچه به بیش از حد مورد نظر برسد، تنها تعداد خاصی از آخرین آفلاین ها به نمایش در می آیند و بقیه دور ریخته می شوند.

دیر به دیر Login کردن به یاهو مسنجر

چنانچه شما یک مدت طولانی، مثلا چند ماه به یاهو مسنجر Login نکنید، آفلاین های شما می‌پرد.

دیر رسیدن آفلاین ها به دست شما

گاهی اوقات به دلایل نامشخص، آفلاین ها دیر به دست شما می رسند. مثلا، فردی دیروز برای شما آفلاین گذاشته، اما شما امروز وقتی وارد مسنجر می شوید آفلاین را نمی بینید. بلکه ممکن است در دفعات بعدی آن آفلاین به دست شما برسد.


اما چه کنیم که آفلاینهای خودمان را مجدد مشاهده کنیم؟
بدین منظور باید قسمت Message Archive یاهو مسنجر را فعال کنیم.
بدین منظور از منوی Messenger به Preferences بروید. حالا به قسمت Archive رفته و تیک گزینه Yes , save all of my messages را بزنید. اکنون OK کرده و خارج شوید.
پس از این کار تمامی آفلاینهایی که برای شما ارسال میشود در داخل Message Archive ذخیره میشود. برای مشاهده این قسمت از منوی Contacts به Message Archive بروید.

تنها دقت کنید آفلاینهایی که برایتان ارسال میشود ولی هرگز به دست شما نمی رسند طبعأ در این قسمت هم ذخیره نمیشوند.

به نقل از ترفندستان

 


.:: یاهووووووووووووووووووو ::.

شاید از نام این ترفند اندکی جاخورده باشید، اما باید قبول کرد که این نام بهترین عنوان برای این ترفند است! قصد داریم یک ترفند بسیار جالب و بامزه را به شما معرفی کنیم که به صورت مخفی در سایت یاهو وجود دارد.

اکنون نحوه اجرای ترفند:

ابتدا پیش از هر کاری Speaker های سیستم خود را روشن کنید و صدا را در درجه ای نسبتأ بالا تنظیم کنید.
حالا به صفحه اصلی سایت یاهو بروید. (www.Yahoo.com)
اجازه بدهید تا صفحه به طور کامل لود شوید.
اکنون به لوگوی قرمز رنگ یاهو در بالای صفحه سمت چپ توجه کنید.
حالا روی علامت تعجب موجود روی لوگو کلیک کنید!
یاهوووووووووووووووووووووو

این ترفند روی دو مرورگر IE و Firefox تست شده است.
 


.:: Add List خود را منظم کنید!! ::.

Add List زیادی در نرم افزار یاهو مسنجر دارید و ممکن است هنگام مشاهده افرادی که آنلاین هستند به مشکل بر بخورید. در این ترفند قصد داریم روشی را به شما معرفی کنیم که با بهره گیری از آن میتوانید تنها با استفاده از دو کلید کیبورد لیست خود را منظم کرده و افراد آنلاین را در یک قسمت مشخص کنید.

بدین منظور در نرم افزار یاهو مسنجر :

کافی است در صفحه اصلی برنامه کلیدهای ترکیبی Ctrl+F را فشار دهید.
خواهید دید که افراد آفلاین از لیست محو شده و تنها ID های حاضر باقی میمانند.
برای بازگشت به لیست کامل باز هم از کلیدهای Ctrl+F استفاده کنید.
 


.:: مخفی کردن IP در برابر هکرها ::.

در صورتی که تنها سررشته ای از هک و امنیت را داشته باشید میدانید که بسیاری از هکرها برای نفوذ به سیستم قربانی از IP او استفاده می کنند. با استفاده از این ترفند می توانید کاری کنید که IP شما برای همیشه دور از دسترس این افراد باشد و به نوعی به طور کامل IP خودتان را از دسترس دیگران مخفی نگه دارید.

برای این کار:

1- ابتدا از منوی Start به Run رفته و در محیط Run عبارت MMC را تایپ نمایید.

2- در محیط جدید، از منوی File به قسمت Add/Remove Snap-in بروید.

3- در پنجره باز شده بر روی دکمه Add کلیک کنید.

4- در پنجره جدید، بر روی IP Security Policy Management کلیک کرده و دکمه Add را بزنید.

5- سپس Finish را زده و خارج شوید.

6- در پنجره قبلی بر روی Ok کلیک کنید.

7- حال در همان محیط اولیه هستید. آیکون کناری عبارت IP Security Policy Management زرد رنگ است. اکنون میبایست یکبار بر روی آن کلیک کنید تا رنگ آن به سبز تغییر پیدا کند.

8- در پایان از منوی File به Exit رفته و با انتخاب yes این عملیات را ذخیره کنید.
 


.:: کشیدن حروف و کلمات برای زیباسازی متن ::.

یکی از رایج ترین کارهایی که تایپیست های حرفه ای انجام میدهند کشیدن حروف و کلمات برای زیباسازی متن تایپ شده است. شما نیز میتوانید با استفاده از این ترفند متون خود را در داخل ویندوز بکشید. همانند این کلمه:

پـــــــرشـــــــیـــن اســـــــــــــتـــار


برای این کار :

کافی است در هر مکانی از ویندوز، زبان ویندوز را روی فارسی تنظیم کنید.
سپس حرف مورد نظر خود را تایپ کرده و کلیدهای ترکیبی Shift+J را همزمان بفشارید.
 


.:: تغییر نام دسته جمعی فایلها ::.

با استفاده از این ترفند میتوانید نام کلیه فایل ها اعم از عکس، متن، آهنگ و... را تغییر دسته جمعی دهید. به این شکل که یک نام به فایل تخصیص یافته و بقیه فایل شماره های بعدی آن فایل میشوند به عنوان مثال: (Picture(1) , Picture(2) , Picture(3 , ....

برای این کار :

1- ابتدا تمام عکسهایی را که میخواهید تغییر نام دهید انتخاب کنید.
2- روی اولین عکس کلیک سمت راست کرده سپس آنرا Rename کنید. مثلا MyPicture
3- در حالی که Shift را نگه داشته اید، بین فضای خالی بین عکس اول و دوم کلیک کنید.
4- نتیجه را ببینید.
 


.:: 8 راه غیر متعارف برای دسترسی به Gmail ::.

یکی از مشکلاتی که کاربران ایرانی به دلیل سرعت پایین اینترنت خود زیاد با آن برخورد میکنند استفاده از سیستم ایمیل Gmail است؛ به طوریکه به دلیل تکنولوژی های به کار رفته در Gmail لود صفحات آن با سرعت بسیار کندی صورت میگیرد و یا اصلأ گاهی پیغام های خطایی نظیر 502 (temporary) نمایش داده میشود. اما شما برای دسترسی به Inbox خود در Gmail راه های دیگری نیز دارید! راه هایی که به وسیله آنها میتوانید به Gmail با سرعتی بسیار بالاتر دسترسی پیدا کنید. در این ترفند به معرفی 8 راه غیر متعارف برای دسترسی به سرویس Gmail میپردازیم.

بدین منظور شما میتوانید از هر یک از 8 آدرس مخصوص زیر به دلخواه استفاده نمایید. ناگفته نماند هر صفحه دارای ویژگی های خاص خود است:

حالت پایه:
http://mail.google.com/mail/?ui=html

ورژن قدیمی:

http://mail.google.com/mail/?ui=1

حالت Secure یا امن:

https://mail.google.com

حالت Safe یا ایمن:

http://mail.google.com/mail/?labs=0

حالت موبایل:

http://mail.google.com/mail/?ui=mobile یا http://m.gmail.com

حالت آیفون:

http://mail.google.com/mail/x/gdlakb-/gp

:iGoogle gadget

http://www.google.com/ig/gmailmax

حالت عدم چک نمودن نوع مرورگر:

http://mail.google.com/mail?nocheckbrowser
(این حالت مخصوص زمانی است که نمیخواهید Gmail اتوماتیک نوع ورودی شما را تشخیص دهد و خود را با آن تطابق دهد).

به نقل ترفندستان
 


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:









تاريخ : 3 آبان 1389برچسب:,
ارسال توسط رضا
آخرین مطالب