زن جوان، قرباني وسوسه‌هاي شيطاني
اخبارروز-ایران و جهان
خبرهای گوناگون اجتماعی-فرهنگی و...

قاضي شاهنگيان بازپرس كشيك ويژه قتل و تيم جنايي در نخستين تحقيقات دريافتند زن جوان سه روز قبل به قتل رسيده و چهار مرد افغان ساكن در خانه نيز به طور مرموزي ناپديد شده‌اند.تيم جنايي سرگرم تحقيق در اين باره بودند كه پسر جواني خود را به مأموران رساند و گفت:«يك دستگاه خودروي پرايد از سه روز قبل در كوچه رها شده و هيچ‌كس هم صاحبش را نمي‌شناسد.»

پس از بررسي شماره پلاك خودرو، ساعتي بعد مالك اصلي آن- پسر جواني- شناسايي شد. او در تماس تلفني با مأموران گفت: خودرو از چند روز قبل در اختيار نامزدش مريم بوده كه به طور مشكوكي ناپديد شده است.بدين ترتيب با شناسايي هويت مقتول سرانجام پس از گذشت يك ماه عمليات پليسي، كارآگاهان 2 تن از متهمان را شناسايي و دستگير كردند.

دو مرد جنايتكار در بازجويي‌ها ضمن اعتراف به قتل مريم با همدستي دوستانشان مدعي شدند زن جوان براي خريد مواد مخدر به آنها مراجعه كرده بود كه از پا درآمد.

يكي از متهمان گفت: صبح آن روز يكي از دوستان ايراني ما تماس گرفت و گفت که زن جواني را براي خريد موادمخدر نزد ما مي‌فرستد. ساعتي بعد وقتي مريم به آنجا آمد با مشاهده كيف پر از پولش وسوسه شده تصميم به سرقت گرفتيم. بنابراين پس از آزار و اذيتش، با روسري خودش خفه‌اش كرده و بلافاصله همگي فرار كرديم.

بازپرس جنايي پس از بازداشت دومتهم، دستور شناسايي و دستگيري مرد ايراني و دو همدست فراري متهمان را نيز صادر كرد.

 

 


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:









تاريخ : 2 آبان 1389برچسب:,
ارسال توسط رضا
آخرین مطالب